Klantenservice
We nemen zo snel mogelijk contact op
We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren. Houd er rekening mee dat het tijdens drukke periodes, zoals feestdagen, de uitverkoop of speciale campagnes, iets langer kan duren, voordat we contact kunnen opnemen.
Wil je contact opnemen met onze teams? Scroll naar beneden voor meer informatie.
-
E-mail
[email protected] -
Adres
- Hoogstraat 122
- 3131BP, Vlaardingen
-
Bedrijf
- kvk: 64019888
- btw: NL002330833B87
Voor vragen is onze klantenservice via email: [email protected]
De klantenservice beantwoordt binnenkomende e-mails van Maandag t/m Vrijdag tussen 11:00 - 17:00
Let op: Verstuur de vraag die je hebt naar het juiste e-mail adres. Om miscommunicatie te voorkomen willen wij je ook vragen om je vraag naar ons te mailen en niet ook nog via instagram en/of ons contactformulier te stellen.
De meeste producten vallen bij ons op maat, soms vindt er een uitzondering plaats. Mocht het artikel een uitzonderlijke pasvorm hebben zullen wij dit vermelden bij de productomschrijving van het artikel.
- Retouren dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden
- Alle producten dienen ongedragen en in goede staat te zijn
- Let op make up, vlekken, beschadigingen en/of sterke geuren
- Het aanhang kaartje mag niet losgemaakt zijn
- Alle retouren worden goed gecontroleerd
- Indien het retour niet aan alle eisen voldoet, wordt het teruggestuurd
- Retourkosten zijn voor eigen rekening
- Retouren worden binnen 10 werkdagen verwerkt
Voor alle overige voorwaarden verwijzen we je door naar onze algemene voorwaarde. Indien je de bestelling geplaatst hebt ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden.
Zodra wij je retour hebben verwerkt duurt het gemiddeld 3 tot 5 werkdagen voordat de administratieve verwerking zichtbaar is. Dit is afhankelijk van voor welke betaalmethode je hebt gekozen.
Retouren dienen ten alle tijden verstuurd te worden naar dit adres:
Femalicious Fashion Boutique
Hoogstraat 122
3131 BP Vlaardingen
Dit adres staat nogmaals aangegeven op het retourformulier, deze is noodzakelijk bij het retouren van een bestelling, anders is het niet mogelijk om je retour te verwerken in ons systeem. Dit is ook van toepassing als je je bestelling komt retourneren in de winkel.
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Sieraden, bikini’s en alle andere accessoires kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Dit staat aangegeven bij de beschrijving van de producten. Ook SALE artikelen nemen wij niet meer retour aan.
Zodra jij hebt besloten om je bestelling aan ons te retourneren dient je bestelling aan onze algemene retourvoorwaarden te voldoen ook moet er een retourformulier bij je retour worden meegestuurd. Je mag het pakket dan adresseren aan onze retouradres:
Femaliciouss Fashion Boutique
Hoogstraat 122
3131 BP Vlaardingen
Nee, alle artikelen die niet voldoen aan onze algemene retourvoorwaarden zie (‘aan welke voorwaarden moeten mijn retour voldoen’) kunnen wij niet in behandeling nemen. Op het moment dat wij constateren dat het item niet aan de retourwaarden voldoet zullen wij het zo snel mogelijk terugsturen. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.
Let op: Sieraden en alle andere accessoires kunnen ook niet geruild of geretourneerd worden.
Als je een product wilt omruilen voor een ander, dien je eerst het originele product terug te sturen en ook aan te geven op het retourformulier voor welk item het omgeruild zou moeten worden, mits het gewenste item nog op voorraad is kunnen wij het dan naar je opsturen. Het originele product zal worden terugbetaald volgens ons retourbeleid.
Bij Femalicious Fashion vinden wij het belangrijk dat je via diverse manieren kan betalen daarom heb je de volgende keuze mogelijkheden:
Ideal
Afterpay
Klarna
Creditcard
Bancontant
Mastercard
Visa
Maestro
American Express
Paypal
Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst krijg je een e-mail van ons op het e-mail adres welke je bij ons hebt geregistreerd. Op dit e-mail adres ontvang je van ons eerst een invoice na de bestelling, indien de betaling gelukt en goed gekeurd is door het systeem krijg je een orderbevestiging.
Winkelen bij Femalicious is heel veilig. Wij maken gebruik van de veiligste SSL-methode. Waardoor jouw persoonlijke gegevens versleuteld worden en niet kunnen worden bekeken door anderen!
Over het algemeen ontvangen wij de betaling heel snel, het maakt in deze niet uit voor welke betaalmethode je hebt gekozen.
Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail wanneer wij je bestelling hebben verzonden. In deze bevestiging vind je ook het track & trace nummer van DPD. Via de bijhorende link kan je jouw bestelling volgen.
Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het niet meer mogelijk om jouw order aan te passen of te annuleren.
Wij streven er naar om alle bestelling die voor 16:00 geplaatst zijn, dezelfde dag te verzenden. Echter geldt hier een uitzondering voor bij pre-orders of nabestellingen en is hierbij geen rekening gehouden met onverwachtse drukte. Wil je weten of je bestelling een pre-order betreft? Kijk dan even in de beschrijving van het artikel op de webshop, hieraan staat het altijd aangegeven.
Helaas kan je woonadres niet meer gewijzigd worden, zodra je bestelling is geplaatst.
Dat vinden we natuurlijk erg vervelend, soms kan het voorkomen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Dit kan meerdere oorzaken hebben, om dit goed voor je uit te zoeken willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar [email protected]
Dit is helaas niet mogelijk, als je een bestelling hebt geplaatst bij www.femalicious.nl is je bestelling definitief, je kunt de bestelling dan niet meer annuleren. Uiteraard kan je de bestelling wel retourneren wanneer je jouw bestelling ontvangt.
Let op: Je retourzending moet in dit geval ook aan alle retourvoorwaarden voldoen. Het retourneren van je bestelling is voor eigen rekening.
Wij versturen al onze bestellingen in Nederland via DPD. Als je je bestelling wilt volgen dan kan dat met de bijhorende track en trace code. De track en trace code vind je in de bevestiging van de e-mail die wij hebben verstuurd.
Onderaan de website hebben wij de menuoptie "zoeken". Vul hier de naam van het artikel in dat je zoekt. Zo kan je op een snelle manier het gewenste artikel vinden.
Er bestaat een kans dat je bevestigingsmail in de spambox terecht is gekomen, kijk daarom eerst even in je spambox. Mocht er geen bericht in je spambox binnen gekomen zijn dan bestaat er een kans dat je een verkeerd e-mail hebt ingevuld. Stuur dan een e-mail naar [email protected]
Helaas kan het soms door drukte bij DPD langer duren voordat je pakket bezorgd wordt. Ook kan het soms langer duren door drukte bij ons. Op momenten dat wij een speciale actie of een sale hebben kan het drukker zijn dan verwacht. Hou hier rekening mee wanneer je bijvoorbeeld op Black Friday, of een exclusieve sale bij ons besteld. Wij doen altijd ons uiterste best om het zo snel mogelijk naar je te versturen.
Het is zeker mogelijk om artikelen af te halen in onze winkel. Selecteer bij het afrekenen 'Click & Collect' je krijg dat een e-mail wanneer je order voor je klaarstaat in de winkel. Ophalen kan alleen tijdens de openingstijden van de winkel.
Wanneer je boven de 100 euro besteld zijn de verzendkosten voor onze rekening.
Over het algemeen zal je bestelling binnen 1-2 werkdagen binnen komen, echter kan het altijd voorkomen dat de post vertraging op loopt en wij hebben hierop helaas geen invloed.
Wanneer je van ons een track & trace code ontvangt kan het 24 uur duren voordat de tracking details zichtbaar zijn. Vanaf dat moment kan je ook pas je pakketje volgen.
Mocht je hiermee niet geholpen zijn, dan wil ik je vragen om een e-mail te sturen naar [email protected]
Helaas kan het soms voorkomen dat je een verkeerde maat, artikel, of kleur ontvangt. Onze oprechte excuses hiervoor! Wanneer dit is gebeurt, wil ik je vragen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via [email protected] De klantenservice zal jou dan zo snel mogelijk helpen!
Ja! Vanaf €100,- is het gratis verzending!